Pagini

aprilie 01, 2010

ALIN(T) DE BRANESTI

Desi nu stiu cati au sesizat, de ceva vreme in tagma infecta a unor conducatori de club din fotbal a intrat "in forta" un nou nume. Ca om, nu l-am cunoscut, dar ca ziarist as fi ipocrit sa spun ca Alin nu a fost unul bun. Chiar peste media celor buni. Mai mult, am apreciat "numirea" lui la Victoria Branesti in ideea ca aceasta breasla a jurnalistilor poate da oameni de valoare si sportului, nu doar segmentelor politice, sociale, economice etc. In cazul lui insa m-am inselat. Prima data, cand si-a reconsiderat TOTAL pozitia (obiectiva-in prima faza, umilitoare ulterior) fata de Mircea Sandu "adaptandu-se", cica, regulilor jocului din care face parte acum. Altfel spus, si-a "fracturat" coloana inca din primele zile de oficial de club. A doua oara, cand Sport Center-ul ne-a adus intr-o legatura directa, iar tupeul lui a fost similar cu cel afisat de celebrii mahalagii din Liga 1. Am zis si atunci ca asa se "lucreaza", insa astazi m-am convins ca Domnul cu pricina nu si-a propus decat sa ingroase randurile saltinbancilor din fotbalul romanesc. Si a reusit. (foto:GSP)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu