Pagini

aprilie 02, 2010

HACHI

Chiar daca nu o sa va uitati la filme tocmai de Pasti, sunt obligat sa-mi tin promisiunea de a va "recomanda" cate ceva o data la 2-3 zile. Nu m-am dat niciodata in vant dupa Richard Gere (indiferent de rol), dar cu toate asta mi-am luat inima in dinti si l-am vazut cum s-a pliat destul de bine pe o poveste emotionanta. "Hachiko: A Dog's Story" si-a "importat" subiectul din Japonia, acolo unde a avut loc o tulburatoare intamplare adevarata. Poate fi si un film de copii, dar si unul care ti-arata tie, om mare, ca nu ai stiut pana acum ce inseamna sa fi intr-adevar loial cuiva. "Semnatura" lui Lasse Hallstrom (crede-ti ca stie CTP-ul cine e omu' asta ?) reprezinta inca o garantie ca nu vei pierde vremea daca te uiti la el. Desi poate sa para o gluma, la finalul lui, mai ca iti vine sa iei primul avion spre Japonia. De ce? Uitati-va la film intai.
PS: Paste Fericit iar de marti o luam de la capat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu