Pagini

aprilie 26, 2010

DESPRE "FIŢE" SI CAFEA

Doar intamplarea a facut ca in ultimele doua saptamani sa ma vad cu unii dintre amicii mei in acelasi loc: zona de cafenele din Dorobanti. De fiecare data am plecat la drum reticient, "fiţele" de acolo, celebre in toata Capitala, nefiind deloc pe gustul meu. Odata ajuns, am incercat sa fac abstractie de ce va spuneam, dar nu inainte de a remarca totusi faptul ca "oamenii" erau foarte bine imbracati, miroseau la fel de bine iar cafeaua pe care o aveam cu totii la dispozitie facea toti banii. Intr-una din zilele trecute insa am fost nevoit/obligat sa accept o intalnire in Militari, la o aruncatura de baţ de Pasajul Lujerului. Deci nu in Rahova sau in Ferentari. Doamne, cata diferenta ! Cafeaua si servirea au fost groaznice iar "colegii" de bar parca tocmai iesisera din mina. Ca sa nu mai vorbesc de modul primitiv in care era amenajat acel loc. Am plecat de acolo cat de repede am putut in speranta ca nu peste mult timp o cafea la "fiţe" ma va face sa uit ce-am trait in Militari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu