Pagini

aprilie 20, 2010

RADU CEL SPECIAL

E greu de spus, daca nu chiar imposibil, de ce un trust cu pretentii accepta sa se umple, pe zi ce trece, de penibil promovandu-l pe Radu Banciu. Personal nu mi-a facut nimic acest baiat, dar in calitatea lui de "analist" imi provoaca voma de fiecare data cand il vad. In primul rand pentru ca vorbeste despre fotbal desi n-a facut in viata lui ceva ca sa-l inteleaga. In al doilea rand, criticile/observatiile sale sunt rodul unei rautati native si nu rezultatul unor argumente concrete. Asa s-a intamplat si la pseudo-Special-ul de ieri, cand omu' il CERTA in direct pe finanţatorul Vasluiului inaintea jocului de campionat cu Universitatea Craiova. "Mai schimbati odata domnu' Porumboiu placa asta cu meci greu pentru ca ne-am saturat. Cum adica, Vasluiul sa aiba meci greu acasa cu ocupanta locului 12 ?". Fostul arbitru a ripostat "elegant" dar cu siguranta ar fi avut o cu totul alta reactie daca l-ar fi vazut pe Banciu dupa Vaslui-Craiova, 0-1. Dar tu, Radule, nu renunta ! Da-i inainte !

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viorele,trebuie sa fie si asemenea comentatori mai directi,la fel cum sunt si finantatori care abereaza ore intregi pe la televizor,asa trebuie sa existe un reprezentatnt al suporterilor satui de mizeriile fotbalului romanesc.Ca urmaritor al Telesport si 11m ti-as recomanda sa fii mai acid si sa le spui camatarilor din fotbal mai mult din ce gandesti tu decat ceea ce ti se cere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau prieten drag ca trebuie sa-ti sterg comentariul. Accept doar criticile formulate civilizat, la fel cum sunt si cele din articolele mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Anonim 2 - Rolul meu nu e sa fiu acid ci obiectiv. In alta ordine de idei, eu spun doar ce gandesc si de asta poti sa fi sigur.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-un Marseille - Bordeaux, daca nu ma insel, Radul Banciu striga la antrenorul echipei adverse: "Inghite guma aia odata!" :))

    RăspundețiȘtergere