Pagini

aprilie 12, 2010

MICUL(ESCU) NINEL

Ma pune "constiinta profesionala" sa aduc la Sport Center pe cineva de la haltere pentru ca 7 medalii romanesti luate la Campionatele Europene reprezinta totusi ceva. Cum Nicu Vlad nu-mi raspunde (l-am sunat de vreo 4 ori) imi indrept gandurile spre "vedeta" Delegatiei, Ninel Miculescu (triplu medaliat cu aur). Mai mult, aflu ca antrenorul lui de la Dinamo mi-a fost coleg de facultate si pun mana pe telefon fiind sigur ca o sa-mi dea o mana de ajutor. Ma suna inapoi dupa ce vorbeste cu Campionu'. "A zis ca vine la emisiune, dar trebuie sa-i pui si tu ceva in plic". Crezand ca nu am inteles mesajul, omu' imi "paseaza" rapid numarul lui Miculescu si inchide. Formez, dau "buna seara", ii adresez rugamintea si astept raspunsul ce avea sa fie stupefiant. "Mosule, stii ca in haltere sunt bani putini si daca-ti vin la emisiune da si tu ceva acolo. Daca nu poti tu, vorbeste cu sefii tai si astept un telefon mai tarziu". Ii explic ca mi-e imposibil sa-l "rezolv", fapt ce l-a enervat teribil: "Bine ma, daca nu dai, nu vin !". Si n-a venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu