Pagini

martie 31, 2010

INCURSIUNE IN "VIEŢILE ALTORA"

Desi FILMUL reprezinta pentru mine un mod de viata, am refuzat pana acum sa scriu pe acest blog ceva in acest sens. De ce? Pentru ca i-am lasat pe toti neavenitii si prapaditii, care nu au vazut la un loc intr-un an cate filme vad eu intr-o luna, sa-si dea public cu parerea care pe unde apuca. Intre timp m-am razgandit sau altfel spus am cedat rugamintilor unor oameni la care tin, de a le recomanda "ceva bun". Si o sa fac asta de 2-3 ori pe saptamana cu mentiunea ca va fi doar o RECOMANDARE si nu o poveste din care sa reiasa daca merita sau nu vazut filmul respectiv. Sa nu va asteptati dragilor la filme noi sau vechi, ci doar la filme BUNE. In acceptiunea mea, desigur. Prima recomandare ar fi trebuit sa fie legata de filmul meu de suflet "The Last of the Mohicans", insa sunt ferm convins ca l-ati vazut cu totii. Asa ca va propun ceva care mie mi-a schimbat intr-o anumita privinta conceptia de viata. "Das Leben der Anderen" este mult mai mult decat Oscarul din 2007 pentru Film Strain. Nu e un film comercial, nu e usor de digerat, dar e imposibil sa nu ramai cu ceva dupa ce-l vezi. Bafta si ATENTIE la final!

2 comentarii: