Pagini

martie 15, 2010

POVESTI CU "SPAGI" FEDERALE

Ancheta declansata de GSP in cazul unei presupuse mite la nivelul unui lot national de juniori ma indeamna si pe mine sa dau cateva telefoane. "Cunostinta" mea imi reteaza imediat suspiciunea fata de antrenorul Florin Cheran. "Tu crezi ca Vava s-ar fi pretat la 7.000 de euro cand are bani de nu stie de ei? Sotia lui, Sanziana Pop, este patroana Formulei AS, ziar care se vinde bine de peste 20 de ani. Asa ca lasati-l in pace. La altii e buba". Lamurit intr-o buna masura sunt tentat sa inchid telefonul dar interlocutorul meu ma trezeste la viata. "Iti spun eu una tare si adevarata. Acum 3-4 ani tot un lot national de juniori a mers la Tiraspol pentru un amical cu moldovenii. La intoarcere, saracii copii au tinut gentile cu echipament langa ei in masina. De ce? Pentru ca toata cala autocarului era plina cu cartoane de vin pentru federali. Era comanda de la Bucuresti pentru ca se apropia Pastele" Ma capteaza povestea si vreau detalii, dar omu' meu se face ca are treaba promitandu-mi insa ca va reveni cu "una" si mai tare. Sa-l mai sun sau nu mai e cazul? (foto: GSP)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu