Pagini

martie 07, 2010

DE CE-A PLECAT MULTESCU


Nu, Gigi Multescu nu a fost demis de la Ceahlaul pentru ca pierdut acasa cu Otelul dupa ce o batuse "afara" pe Steaua. Simteam asta dar aveam nevoie si de confirmare. Am primit-o azi stand de vorba cu el dupa Sport Center. Din respect pentru confidentialitate nu o sa dezvalui concret ce s-a intamplat. Prima parte a filmului s-a rupt, in iarna, dupa cantonamentul din Antalya cand "Pinalty" nu si-a tinut promisiunea fata de un jucator( roman) care se pregatise exemplar. "Am fost socat pentru ca una vorbisem si alta a facut !", spune Multescu. A doua parte a filmului s-a rupt inaintea meciului cu Otelul,atunci cand s-a luat si decizia "mazilirii". Indiferent de rezultat (am dedus eu din discutie). Motivul? Aceleasi promisiuni neonorate, dar de o cu totul alt natura. "Mi-a dat de inteles ca-l presez si nu suporta asta !", declara antrenorul care, in alta ordine de idei, s-ar fi suparat sigur daca v-as mai fi spus si ce contract ("infiorator" de mic) avea la Piatra Neamt.(foto: Prosport)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu