Pagini

martie 10, 2010

CAMPIONAT SLAB ? NU, FOARTE SLAB !


"Mi se pare un campionat slab, pentru că lucrurile stau diferit faţă de anii trecuţi", a spus recent Razvan Lucescu iar multi oameni din fenomen s-au grabit sa-l taxeze pe selectioner pentru parerea lui. Fara sa solidarizez cu antrenorul echipei nationale am senzatia ca aceia care vad o intrecere tare, ori se refera la alt campionat ori nu au inteles nimic din fotbal. De ce ? Pentru ca am plecat la drum cu 6 echipe in Europa si am ajuns in primavara doar cu una singura. Pentru ca in Europa League NE-AM FACUT DE RAS, remizand cu Sheriff Tiraspol sau Twente si pierzand cu Dinamo Zagreb,AEK Atena sau FC Kopenhaga. Pentru ca "exportam" jucatori si antrenori in ligile secunde din Anglia sau Rusia si aducem altii liberi de contract din Cipru sau Bolivia. Pentru ca avem Comisii de toata jena, ce se decide dimineata fiind anulat si schimbat pana seara. Pentru ca avem arbitri care in loc sa fie chemati in Champions League sunt convocati la DNA. Toate acestea (si nu numai) reprezinta produsul unui campionat iar faptul ca 5,6,7 sau 100 de echipe se bat la titlu nu inseamna automat ca acea competitie a crescut in valoare. Si mediocritatea are reperele ei iar "nivelarea in jos" face parte dintre ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu