Pagini

martie 15, 2010

CUM (NU) MERGE FC BRASOV

Pentru al doilea sezon consecutiv, Brasovul se comporta sub nivelul asteptarilor si banilor bagati de patronul Neculaie iar intrebarea "Ce se intampla acolo ?" si-o pun din ce in ce mai multi. Acum 3 saptamani aflu ca invitatul meu de la Sport Center este bun prieten cu Nicolo Napoli si-l intreb care a fost povestea "iubirii" de doar 20 de zile dintre italian si brasoveni. Raspunsul vine mai greu dar vine. "A fost socat cand a vazut ca Dinu Gheorghe il obliga sa ia unele decizii la echipa transmise de la Bucuresti de un cunoscut fost antrenor al lor". Am incercat sa nu o iau 100% de buna, numai ca am fost "fortat" sa fac asta o saptamana mai tarziu. Brasovul remiza acasa cu FC Vaslui, iar eu sar in apararea lui Viorel Moldovan intr-o discutie, tot neoficiala, cu un alt personaj important din fenomen. "El saracu' nu are mare vina pentru ca doar executa ce-i spune ala. Cum ma Viorele chiar nu stii cine e de fapt antrenor la FC Brasov?". M-am blocat pe moment dar acum sunt chiar fericit ca nu am mai vorbit cu nimeni dupa umilinta "stegarilor" din meciul cu Stiinta lui Mititelu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu