Pagini

martie 13, 2010

WALTER, SINGUR SI SIGUR

Nu aveam o parere formata despre actualul proprietar al Universitatii Cluj dar ceva imi spunea ca este foarte puternic. Din toate punctele de vedere. M-am convins de asta dialogand cu el inainte de Sport Center. Afisa o siguranta debordanta la orice intrebare "off the record", indiferent ca se referea la afacerile sale, la investitia de la Cluj sau la pozitia din Comitetul Executiv al FRF. Criza nu e nici ultima lui problema. "Sa intram noi in Liga 1 ca bani, ca sa tin echipa si la acel nivel, se gasesc", imi raspunde atunci cand l-am intrebat daca nu e dificil sa sustina (aproape) de unul singur un astfel de proiect. Nu mai vrea sa vorbeasca de Dinamo dar e convins ca "prietenul meu Cristi nu face bine ce continua sa faca". Ajungem si la scandalurile din fotbal cu care nu vrea sa interactioneze. Retin insa ca in randul celor care se balacaresc non-stop la TV exista cineva care "poate" mult mai mult decat ne-a aratat pana acum. "Nu va dati seama de ce e in stare, dar nu vreau sa-i faceti public numele". Nu i-l facem si nici nu vrem sa vedem ce poate cu adevarat. E suficient ce-am vazut pana acum. Si nu-l cheama Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu