Pagini

iunie 30, 2010

PAUL

Este omul care mi-a facilitat intrarea la Radio Romania. Adica m-a prezentat lui Coca Cosma Teoharie spunandu-i totodata: "Daca vezi ca nu-i de el meseria asta, pune-l imediat pe liber. E spre binele tuturor !". Profesional, nu am interactionat decat o singura data. In urma cu 8 ani, m-a invitat sa-l insotesc la sediul Federatiei unde avea programat un interviu LIVE cu Anghel Iordanescu. Desi m-a rugat insistent sa-i sugerez doua-trei teme de discutie despre culisele campionatului romanesc, l-am refuzat elegant motivand ca nu se cade ca un pusti sa-i spuna unei "senior" cum sa-si faca meseria. E inutil sa mai vorbesc despre "calitatea" discutiei dintre el si General. Si-a continuat "Sferturile Academice" pana in 2008 (nu cred ca a mai vorbit despre sport), cand s-a retras definitiv la Buciumeni desi avea toate atuurile pentru ceea ce inseamna cu adevarat un analist politic. Isi traieste viata la pensie intre prezentele la barul lu' Vladoiu (un fel de Poiana lui Iocan) si meditatiile de pe prispa casei pe a carei poarta sta scris: "Daca latra cainele, nu mai sunati !".

2 comentarii:

  1. Paul a mai facut "sferturi academice" inspirate de sport, din care imi amintesc un LIVE cu Chivu, inainte de calificarea la EURO 2008. Si au mai fost si altele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te contrazic. Vorbeam doar de ce-mi aduceam eu aminte.

    RăspundețiȘtergere