Pagini

iunie 25, 2010

SA FACEM "PERFORMANTA" !

Dezamagita de parcursul din sezonul trecut, conducerea unui club important din Liga a II-a a chemat la discutii un cunoscut cuplu de antrenori (principal + secund) cu care ar fi vrut sa atace promovarea. Imi povesteste "principalul": "M-a ingrozit oferta lor. Mi-au spus ca nu dispun de autocar pentru echipa urmand sa inchirieze unul, iar cand i-am intrebat de gardulete, jaloane si alte accesorii pentru antrenament, mi-au zis ca o sa faca rost si de alea daca tin eu neaparat !!!". Cu chiu, cu vai, discutia a ajuns si la cantonamentul de vara, Presedintele clubului dand asigurari ca la acest capitol totul e in regula: "Am aranjat la o pensiune in Sinaia, dom' Profesor. Patron e tatal unui copil care joaca la noi, la juniori, si nu ne costa nimic". Antrenorul incearca sa-i spuna ca la Sinaia nu exista un teren bun de antrenament insa oficialul i-o reteaza: "Dar la ce va trebuie acum teren ? Alergare in padure, dom' Profesor, ca aia e baza !". Cei doi antrenori s-au ridicat, in sfarsit, de la masa "tratativelor" cand Primarul (omul cu banii) le-a comunicat valoarea contractelor: "Dumneavoastra, ca principal, va dam 1.500 de euro pe luna iar secundului, 700. Ce ziceti, semnam ?" Edilul n-a mai primit raspunsul, invitatii sai inchizand rapid usa pe din afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu