Pagini

iunie 24, 2010

EMISIUNILE MELE (II) - Panoramic Sportiv

Este emisiunea la care am muncit cel mai mult in Radio. Veneam sambata sau duminica (atunci se difuza) in redactie la 12 si pe masura ce se apropia ora de start (22,15) ma luau toate transpiratiile ca nu-mi terminasem treaba. Doi-trei ani insa am fost "mana a doua" si nu pot sa uit miile de drumuri facute intre etaje (la 3 erau studiourile iar la 4, redactia) incarcat cu benzi ce trebuiau fonotecate sau scurtate. Inainte sa trec la pupitru pentru prima data, am inceput sa o pregatesc cu 4-5 zile inainte !!! in sensul in care mi-am "obligat" colegii sa contribuie cu cate un material (interviuri, reportaje, comentarii) la "show-ul" meu. Chiar ii disperasem. Si acum imi rasuna minte "compartimentarea" Panoramicului: "Titlurile zilei", "Performanta zilei", "Fonografia etapei de fotbal" sau "Sportivi romani in competitii internationale". Ca sa nu mai vorbesc de stirile neprevazute (demisii sau demiteri de antrenori, medalii romanesti la Mondiale sau Europene etc) care "veneau" la 9,30 seara dandu-mi toata strategia peste cap. Dupa 45 de minute de emisie, ieseam stors din studio jurandu-mi de multe ori ca e ultima data cand mai fac asa ceva. De fiecare data insa mi-am calcat juramantul si n-as ezita sa procedez la fel daca o sa mai am ocazia.

2 comentarii: