Pagini

iunie 22, 2010

EMISIUNILE MELE (I) - Fotbal Club

Sunt NOUA la numar si le-am realizat in cei 11 ani pe care i-am strans in presa. Sper sa nu ma insel cand spun ca prima dintre ele a fost "FOTBAL CLUB". Era o perioada cand la Radio Romania Actualitati se (re)instaurase moda proiectelor iar Teoharie Coca Cosma, seful meu de atunci, "creionase" emisiunea de care va spuneam. El era producatorul, iar Adrian, Radu, Mugur si cu mine reprezentam "trupa de soc" ce trebuia sa puna proiectul in aplicare. Se intampla in fiecare duminica de la 16,30 la 17,00 iar in primele episoade am indeplinit rolurile de reporter si de "telefonist". Intr-o zi de luni, pe la jumatatea lui septembrie 2002, am fost anuntat ca duminica ce urma sa vina o sa fiu "titular". Aveam nevoie de cineva "tare" in studio ca sa confirm increderea, iar pentru asta m-am dus pe "Dinamo" la un meci cu FCM Bacau. Trebuia sa pice ceva. Show total, 7-3 (n-a semanat a blat), Florentin Petre si Cursaru izbutind cate trei goluri. Cum-necum il conving pe "Pitic" sa vina a doua zi la Radio iar debutul meu s-a dovedit a fi cat de cat, reusit, mai ales ca Petre fusese declarat "jucatorul etapei". Nu stiu cate editii am mai realizat ulterior dar imi aduc aminte ca ma simteam si eu, in sfarsit, om de radio.

2 comentarii:

  1. Interesant. Vreau să te întreb. Atunci, emisiunile Fotbal Minut cu Minut erau în fiecare săptămână, când se desfăşura etapa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, in fiecare saptamana. Si cand era etapa intermediara, era de doua ori pe saptamana. O sa fac un articol si despre FMM cu multe detalii haioase.

    RăspundețiȘtergere