Pagini

iunie 17, 2010

D-ALE LUI PACURAR

Odata ajuns la Steaua, Alexandru Pacurar a devenit extrem de interesant pentru ziarele si televiziunile de sport. Declaratiile mijlocasului venit de la Pandurii au inceput sa curga pe banda rulanta si din pacate pentru el, elucubratiile nu puteau lipsi. "Era foarte greu ca eu să ajung la CFR din moment ce mi-am făcut junioratul la U Cluj. Ştiţi foarte bine ce rivalitate e între cele două cluburi", spune Pacurar intr-una dintre "expunerile" sale in media. Vezi Doamne, omu' nu ar fi fost tolerat de fanii CFR-ului dupa "indelungata munca" prestata la juniorii lui "U". Cand vine insa vorba de transferul la Steaua, Alex n-are nicio remuscare vis-a-vis de faptul ca a imbracat acum 5 ani in LIGA 1 !!! tricoul rivalei de moarte a echipei din Ghencea. "Sper să nu fie nicio problemă că am jucat la Dinamo, eram şi eu tânăr şi nu putea să refuz acea ofertă". Aha ! Pai daca atunci zici ca erai tanar, Pacurar dragule, cand a fost vorba sa treci la CFR Cluj, cum te considerai ? Copil matur, probabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu