Pagini

iunie 28, 2010

EMISIUNILE MELE (III) - Fotbal Minut cu Minut

Fara indoiala ca prezenta la microfonul FMM-ului (comentator dar si realizator) a insemnat Everestul activitatii mele in Radio. Desi televiziunile fragmenteaza de ani buni etapele de campionat, am avut totusi norocul sa prind cateva editii cu TOATE meciurile la aceeasi ora sau macar cu cea mai mare parte dintre ele. In calitate de comentator l-am "apucat" chiar si pe maestrul Ion Ghitulescu dandu-ne legatura pe stadioanele Patriei de unde noi veneam cu "Minutul si Scorul !". Dupa 4 ani de "teren", trecerea la pupitrul central a fost inerenta dar si riscanta. Trebuia sa tin in frau 6,7 sau 8 oameni care uitau sa mai dea legatura in studio dupa ce spuneau esentialul de pe stadioanele lor. Evident ca Ilie Dobre era cel mai greu de stapanit dar as minti daca as spune ca nu avea un farmec aparte. Alti "seniori" precum Teodor Mateescu, regretatul Corneliu Mihailescu sau Dan Stefanescu "ascultau" de asemenea de pustiul care-i coordona din Casa Radio. Si pentru ca nu se putea altfel, mi-am facut "retragerea" din Radio tot la FMM. In decembrie 2007, m-au trimis sa comentez: Gloria Buzau-Poli Timisoara din optimile Cupei. Eram convins ca banatenii vor face scor iar eu nu voi apuca sa zic prea multe pe post. Ce-a urmat ? O nebunie de meci: 1-1 dupa 90 de minute, 2-2 dupa prelungiri si doua serii de lovituri de la 11 metri incheiate cu victoria Buzaului. Am luat totul (si) ca pe un semn ca trebuia sa continui. Era insa prea tarziu ca sa mai ma intorc din drum.

4 comentarii:

  1. În 2007, se comentau meciurile din Cupa României? Interesant, nici nu ştiam că erau în grila lor de programe. Acum am văzut că doar semifinalele şi finala sunt băgate în seama de RRA. Poate greşesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se comentau inca din faza 16-milor de finala. Asa cred ca e si acum, nu te lua dupa ce e in grila.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am spus. Probabil greşesc. Ar fi frumos un Fotbal Minut cu Minut începând cu şaisprezecimile. Să auzim despre un FC Silvania-Internaţional în şaisprezecimi (fără niciun mişto), şi de la fiecare partidă. Nu am fost atent la ce au făcut cu Cupa României, dar din sezonul ăsta voi fi mai atent.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu analizez meciurile secunda cu secunda.daca nu-s crezut iata un exemplu;astra-steaua 2-0 din 16-04-2016.la steaua au greshit=1-reghencampf [care a skimbat 2 jucatori in forma buna a momentului=tamash shi bourceanu,care au dus la un joc mai slab a stelei in repriza 2-ua];2-varela care a ''greshit'' la ambele goluri ale astrei.cred c-o fii fost ''incurajat financiar'' de adversare[dinamo sau astra].oricum ,daca astra ar lua titlul patronul niculae cel miliardar,ar trebui sa le fie recunoscator intregii sale ekipe pt. sacrificiul financiar de a nu-i plati cu lunile.oricum acesta nu-i merita.

    RăspundețiȘtergere