Pagini

iulie 01, 2010

Aveti grija de cine radeti !

Iesirea din inchisoare i-a luat de tot mintile lui Dan Diaconescu. Omu' deja se viseaza Presedinte si mai mult decat atat si-a stabilit echipa, daca e sa mai iau dupa ce titra aseara OTV-ul: "In cateva minute veti afla componenta Guvernului in mandatul Presedintelui Diaconescu". Sunt convins ca majoritatea celor cu IQ-ul peste medie a pufnit in ras in masura in care a vazut sau a auzit ce vrea sa faca, mai nou, cel alintat de Popor, Domnu' Dan. Rasul acesta insa a reprezentat de fiecare data "baza" succesului avut ulterior atat de Diaconescu cat si de alte "creaturi" care au devenit, prin dezinteresul nostru, adevarate branduri precum si modele pentru sute de mii de oameni. De Domnu' Dan am ras, de Gigi Becali am ras, de Elena Udrea am ras, de Columbeanca am ras, de Zavoranca am ras, de Bianca lu' Bote am ras fara sa costientizam, nici macar o clipa, ca radem de fapt de noi. Viata insa ne-a luat la misto asa cum noi i-am luat pe unii care ne arata acum, ori de cate ori au ocazia, degetul mijlociu pozitionat vertical.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu