Pagini

iulie 12, 2010

De la mare la mic

Vorbesc (la telefon) în jurul prânzului cu Adi Iencsi, "concediat" de la Rapid odată cu venirea cuplului Dinu Gheorghe-Şumudică. Îl simt mâhnit şi vreau să aflu şi eu detaliile "mazilirii", dar interlocutorul meu refuză elegant să intre în amănunte: "Nu mai vreau să vorbesc pentru că sunt prea mic în comparaţie cu Dinu Gheorghe. El e preşedinte de club, are presa de partea lui, iar eu sunt un fotbalist de 35 de ani pe care nu-l mai bagă nimeni în seamă !". Discuţia se încheie oarecum subit, iar concluziile le trag eu singur. Şi spun încă o dată: e revoltător ce-a produs societatea asta de la un timp încoace în ceea ce priveşte scara de "valori". Adică un om căruia i s-a cântat de 30 de ori Imnul naţional şi a petrecut 10 sezoane în Giuleşti câştigând două titluri, se simte "mic" (şi nu a fost ironic) în faţa unui "activist" al vremurilor actuale. Ştiu că Dinu Gheorghe are "verde" de la Copos să decidă orice la Rapid, însă nu pot înţelege niciodată cum oameni ca el sunt mai bine cotaţi şi priviţi decât cineva care nu se considera "mic" şi pe vremea duelurilor cu Totti, Inzaghi, Shevchenko, Solskjaer sau Jon Dahl Tomasson.

2 comentarii:

  1. Nae Stanciu nu a patit la fel la Rapid ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo ! Cica i-ar fi zis Dinu Vama: "Adica nu l-am pus nimic pe Nae Stanciu si tu vrei sa te pun pe tine ?"

    RăspundețiȘtergere