Pagini

august 11, 2010

S o r i n

Prima data ne-am intalnit prin 2003-2004 la un meci la Bacau. El venise ca producator cu Telesportu', eu cu Radioul. Din 2006 ne-am "unit", in sensul in care am inceput sa comentez Liga 1 la acelasi loc de munca in care "functiona" si el. Si da-i si bate tara in lung si-n lat, brat la brat: Arad, Vaslui, Iasi, Piatra Neamt, Petrosani, Targu Jiu, Constanta, Cluj sau Buzau. Dupa ce defunctul, de acum, canal a pierdut drepturile, a ramas in stand-by pana in momentul in care m-am "procopsit" cu el producator la SPORT CENTER. Era insa o colaborare mult mai apropiata decat precedentele motiv pentru care au aparut si tensiunile: "Nici Florin Calinescu nu avea atatea pretentii ca tine !", mi-a spus odata nervos referindu-se la munca prestata pe vremuri pentru celebrul om de televiziune. Incet, incet am inceput sa vorbim aproape la perfectie aceeasi "limba", iar el a devenit in mai putin de un an unul dintre cei mai buni producatori de emisiuni sportive cu care am lucrat. Si am tot lucrat de vreo 8 ani incoace. Lasand la o parte fotbalul pe care pot sa-l "produca" foarte multi, era suficient sa-i spui ca o sa vorbesti intr-o emisiune de atletism, tenis, baschet, rugby sau polo. Stia imediat pe cine ar putea sa invite in platou, pe cine sa sune in emisiune aia si cand sa sune. Cateodata evita sa mai ceara vreun numar de telefon prin redactie pentru ca unii de acolo nu auzisera in viata lor de persoana respectiva. Acum insa a cazut prada nepasarii unor incompetenti preocupati doar de "ciolanul" care le-a cazut din cer pe criza asta. S-a reorientat rapid dar ceea ce conteaza e ca inca un om foarte bun pe "felia" lui a iesit (temporar) din circuit. Asta ţară, frate !

6 comentarii:

  1. Rondakuuuuuuuuuuuuu, sa traiesti, bine!!!!!!!!!!! (Madalin)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne vom intoarce MADALINE si atunci sa vezi cat de crunta va fi razbunarea

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cine s-a dus la Dolce, fratilor? Tot oamenii de...birou???

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai sefii si trepadusii. Oamenii cu personalitate au fost eliminati dinainte sau, daca ramasesera, au fost eliminati acum cu totul.

    RăspundețiȘtergere