Pagini

august 04, 2010

Punct si de la capat

Insolventa Telesportului a devenit oficiala si din pacate a trebuit sa aflu din ziare aceasta veste "extraordinara". Mişto moment: si fara serviciu, si fara banii pentru care ai muncit in ultimele luni. Da, se intampla in 2010 intr-o tara din Comunitatea Europeana in conditiile in care nu vorbim de munca "la negru" unde se poarta astfel de ţepe. Sincer, ma asteptam la asa ceva dar continui sa ma intreb daca mai exista vreo alta televiziune in toata lumea asta care a falimentat la cateva saptamani dupa ce a transmis LIVE meciuri de la Cupa Mondiala din Africa de Sud. Sentimentele sunt confuze si amestecate drept pentru care nu o sa intru (deocamdata) in detalii despre motivele care cred eu ca au condus spre acest deznodamant, previzibil, repet, de o buna bucata de vreme. E doar parerea mea. Au fost doi ani si jumatate pe care nu o sa-i regret desi nu stiu cati ar fi putut sa refuze in vara lui 2008 o oferta de nerefuzat la acea vreme. Am ramas la greu si asta a contat cel mai mult pentru mine. Panica nu mi-a dat tarcoale niciodata si sunt convins ca ma va ocoli si acum. Chiar daca nu sunt inca oficial "liber de contract" evident ca pot sa negociez oricand cu orice "echipa". Stiu ca e criza (in presa parca e Jihad) dar sunt convins ca "semnatura" mea nu va disparea din presa de sport. Nu fara voia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu