Pagini

august 26, 2010

Randurile lui Nea' Gigi

Gasesc pe seara un apel pierdut din strainatate, dar nu reusesc pe moment sa-mi dau seama din ce tara provine prefixul respectiv. Cum nu am acces international trimit un sms iar omu' ma suna imediat din nou. "Sa traiesti Viorele ! Gigi Multescu sunt ! Sunt mahnit ca in tara nu s-a mai scris un rand de mine de cand am plecat la Al Taawon in Arabia Saudita. De exemplu s-a vorbit doar de petarda care l-a lovit pe Zenga la meciul cu noi, dar nu s-a pomenit nimic si de faptul ca formatia lui Multescu a facut 2-2 cu o echipa care si i-a permis in vara asta pe Ovidiu Petre si pe Cocis. Ca sa nu mai vorbesc ca pe Al Shabab (buget de zeci de milioane de euro) am batut-o cu 3-1 lasandu-i masca pe toti ! Am creat un soc in orasul nostru si nici pe strada nu mai putem sa iesim ca ne sufoca lumea". Tind sa cred ca nici echipa lui Multescu nu o duce rau cu banii insa sunt contrazis imediat: "Noi ? Ne dezbracam cu totii intr-un singur vestiar in care intra si juniorii dupa ce terminam. Iar de achizitii mai bine nu ma intreba ! Salariul la fel, modest, dar ce dracu' sa fac ?". Incerc sa aflu atunci la ce spera. "Am deja doua oferte de la echipe mult mai bune. Si e bine ca pot sa plec oricand pentru ca cei de aici nu au avut mare incredere in mine si nu mi-au pus clauze in contract. Asa ca sper sa ma duc la mai bine. Pana atunci spune-mi cum iti merge tie !?". Cand ii spun ce se mai intampla prin presa romaneasca il reduc la tacere nu inainte de a-mi spune ca a inteles acum de ce nu a mai scris nimeni (nici) de el niciun rand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu