Pagini

mai 30, 2010

MIHALI: "La arabi, şi copiii te întreabă de Balaci !"

L-am primit duminică la SPORT CENTER pe Gheorghe Mihali, un tip ce apare la emisiunile TV cam o dată la 2-3 ani. Asta apropo de exclusivităţile "obosite" cu care se laudă alţii pe blogurile lor. Văzându-l bronzat şi relaxat, eram sigur că a dat "lovitura" în Arabia Saudita unde-l ajută pe Ion Marin la Al Ettifaq. Mi-o retează însă încă de pe culoarele ce ne duceau spre platou. "E al naibii de greu, nu aşa roz cum se vorbeşte pe aici, prin România. Ăia nu-ţi dau nici măcar un euro fără să te stoarcă până la ultima picătură ." Incerc să aflu dacă nu i-a ajutat totuşi (pe el şi pe Ion Marin) "tradiţia" românească în acele părţi ale lumii. Adică Iordănescu, Olăroiu, Andone....Mă întrerupe din nou. "Omule, Balaci e singurul de care te întreabă cineva acolo. Şi nu mă refer doar la Arabia Saudita, ci la toată zona aia. Chiar şi copiii de 10-11 ani au auzit de el. E super-respectat. De ceilalţi aproape că nu zice nimeni, nimic !" Mai am "curajul" să-l întreb şi de Rădoi. "E apreciat de presă în primul rând. Când a dat gol de la 35 de metri, urla comentatorul TV fără întrerupere: Ru-mu-nia, Ru-mu-nia ! Ilie Dobre e mic copil pe lângă ăla !" Se apropie ora Sport Center-ului, dar eu vreau să continuăm "emisiunea" din culise rugându-l să-mi spună în ce relaţii mai e cu cei de la Guingamp. Răspunsul şochează. "Relaţii excelente deşi am plecat de 12 ani de acolo. Anul trecut, când au câştigat Cupa Franţei, m-au implorat sa vin la Finala de la Paris. Au ţinut morţiş chiar să-mi plătească biletul la business class precum şi camera de la Hilton. Păcat că în România, nu ai parte de asemenea respect ." Da Ghiţă, păcat ! Şi de multe altele. (Foto: GSP)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu