Pagini

mai 06, 2010

"INTRUSUL" DE LA SEVILLA

Mâine se împlinesc 24 de ani însă eu am avut onoarea sa-i cunosc pe câţiva dintre eroii acelei nopţi minunate in 2006, când am marcat la Radioul public două decenii de la Sevilla. M-au impresionat prin modestie si naturaleţe, calităţi imposbil de întâlnit la "actorii" ieftini de azi. Ţin minte ca am întâmpinat (eu si colegii mei) ceva probleme sa-i aducem la o emisiune radiofonică dat fiind faptul că în acea zi toată presa "trăgea" de ei. Atu-ul nostru s-a numit Nicolae Gavrilă, Comandantul Clubului Steaua in '86, prea puţin cunoscut de ziaristii de azi. S-a lasat convins să vină foarte greu, motivând că nu-i normal ca un preşedinte sa vorbească in locul jucatorilor (Doamne, câtă diferenţa in raport cu ce se întâmplă azi !). Confirmarea lui i-a atras ca un magnet şi pe ceilalţi, Jenei, Duckadam si Iovan spunându-ne la telefon că sunt onoraţi să-şi reîntâlneasca Şeful. Deşi trebuia să fac oficiile de gazdă i-am lasat singuri câteva minute dupa ce s-au revazut, niciodată până atunci nemaitrăind senzaţia ca aş fi un "intrus" în propria "casă".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu