Pagini

mai 13, 2010

FINALA NEAVENIŢILOR

Mărturisesc că m-am cam îndoit de posibilitatea ca foarte mulţi neaveniţi să-şi procure, pe diverse căi, bilete la meciul Oltchimului cu Viborg, în detrimentul unora care ar merita pe deplin să se afle duminică la "Polivalenta". Neavând invitat din lumea handbalului pentru sâmbătă la Sport Center, ajung să-l sun pe Dumitru Muşi. Pentru cei care (încă) nu ştiu, Muşi a antrenat Naţionala feminină de tineret, cu care a câştigat AURUL european şi mondial, multe dintre jucătoarele de ASTĂZI ale Oltchimului şi nu numai legându-şi, de asemenea, numele de acele performanţe. Înainte de a-i spune Profesorului când este emisiunea mea şi cât durează, îl întreb la ce oră o să ajungă sâmbătă în Bucureşti în perspectiva Finalei de Champions League, evident. Replica lui m-a lăsat însa mut. "Din păcate nu o să vin la meci deşi mi-aş fi dorit tare mult. Nu am reuşit să fac şi eu rost de un bilet, aşa că o sa rămân acasa la Constanta." Desi nu aveam absolut nicio vină, m-am simţit umilit gândindu-mă câte sute de "Dumitru Muşi" vor privi meciul, din aceleaşi motive, doar din faţa televizoarelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu